Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

karaoke ik ben blij dat ik je niet vergeten ben van guus meeuwis

  • Henk

    Beste Roel ,

    ik lees zojuist dat jij de karaoke versie van “ Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben ” van Joost Nuisl hebt, Is het mogelijk dat ik dit bestand gemaild krijg, Half januari 2010 willen we iemand verrassen en daarvoor ben ik op zoek naar de karaoke versie , alvast bedankt voor je medewerking en prettige feestdagen,

    gr Henk

    mandershenk@yahoo.com

  • ellen

    zou ik aub van iemand een link mogen hebben naar de karaoke versie van ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.

    Op 3 januari as 2010 dus, heb ik het nodig voor onze concierge van onze basisschool die 65 jaar wordt. Zou er een gemaild krijgen maar dit is niet gelukt. HELP!

  • Bas H

    Beste Roel,

    Ik lees dat je de instrumental/karaoke versie bezit van Joost Nuisls Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.

    Om mijn vader te verrassen voor zijn vijftigste verjaardag, hebben ik en mijn familie die versie nodig. Zou je ons daarbij kunnen helpen door dat bestand te sturen?

    Groeten,

    Bas

  • Bianca

    Voor het afscheid van een collega ben ik op zoek naar de instrumentale versie van ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.

    Ik ga samen met de kinderen uit mijn klas een lied zingen op deze melodie.

    Alvast bedankt

    Groetjes Bianca

  • qwerty

    beste roel peeters,

    ik ben óók op zoek naar de instrumentale versie van ‘ik ben blij..’!

    zou je het nummer ook naar mij willen sturen? je zou me er heel gelukkig mee maken ! :-)

    vriendelijke groet,

    martine

  • Marit

    Roel, je zal er inmiddels wel gek van worden maar als het nog mogelijk is zou ook ik erg graag de instrumentale versie van: ‘Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben’ willen ontvangen. Blijkbaar is het een erg populair lied om instrumentaal te hebben:) Alvast hartelijk dank!

  • Anita Sanders

    Dag Roel,

    Opnieuw iemand die heel graag de karaokeversie van dit lied wil hebben.

    We hopen dat je hem naar ons toe kan sturen of ons anders kan vertellen waar we hem kunnen vinden.

    We horen graag snel van je want we zitten met een deadline voor een bruiloft en we hebben geen andere inspiratie!!!

    Bedankt alvast,

    Vr. groeten Anita en zussen.

  • Kristel

    Ook wij zijn voor een zilveren bruiloft op zoek naar de instrumentale versie. Kan je het nog 1 keer doorsturen?

  • E van Ginderen

    Hoihoi,

    Je zou ook mij erg gelukkig maken als je de instrumentale versie van dit liedje kunt mailen!

    Kan me voorstellen dat je er ondertussen wel een beetje gek van wordt, maar ik kan het nergens anders vinden!

    Alvast super bedankt!

    Groetjes!

    evelijne@hotmail.com

  • A. Leemans

    Hallo Roel,

    Ook ik moet je lastig vallen. Zou je mij ook de instrumentale versie van “Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben” door willen sturen.

    Voor een bruiloft hebben wij dit nummer nodig om er een tekst op te schrijven.

    Alvast bedankt!

    Gr. A. Leemans