Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

karaoke ik ben blij dat ik je niet vergeten ben van guus meeuwis

  • Peter Witjes

    Hallo Roel,

    daar heb je er weer één…

    Mijn zus wordt zaterdag 50 we willen het lied graag zingen met begeleiding… je zou ons een groot plezier doen als je het instrumentale nummer ook naar ons zou kunnen mailen: peter@cpu.nl

    Alvast hartelijk dank.

    groetjes,

    Peter Witjes

  • Ron

    Beste Henk,

    Heb jij 'm uiteindelijk gekregen, de karaoke-versie van dit lied?

    Mijn broer wordt volgende week 50, we hebben een leuke tekst gemaakt en de achtergrondmuziek zou heel leuk en handig zijn.

    Zou je 'm naar mij kunnen doorsturen?

    Hartelijk dank en groet,

    Ron

  • Els

    Beste Roel,

    Ik heb me ook suf gezocht naar dit nummer in instrumentale versie om een liedje op te maken voor een feest. Zou je het ook naar mij kunnen mailen?

    Groet Els

  • Lisianne

    Dag Roel,

    Mag ik me aansluiten in een lange rij…. van vraagstellers om de muzikale versie van “ik ben blij.” Je zou mij n.l. ook heel blij maken… En ik zal je niet vergeten…

    Alvast many many thanks in advance…Grtz.

    L.

  • Marleen

    En ook mij zou je erg blij maken met de karaoke versie!

    Zou je hem mij ook willen mailen? Ik weet niet waar ik anders zou meoten zoeken.

    Alvast heel erg bedankt!

    Marleen

  • Jos van Pol

    Hallo,

    Ook ik ben op zoek naar de midifile / karaoke versie.(Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben)

    Graag tot wederdienst (op midigebied) bereid.

    Met muzikale groet

    Jos van Pol

  • Robert

    Beste Roel,

    De instrumentale versie blijft moeilijk te vinden. Kun je hem ook naar mij doorsturen?

  • karin de cleene

    Beste,

    Graag wou ik ook in de instrumentale versie of karaoke versie ik ben blij dat ik niet vergeten ben. Alvast bedankt, want het is dringend.

    groeten

    Karin

  • Johnny

    Roel,

    Zou je de instrumentale versie ook naar mij willen sturen?

    Alvast bedankt!

    Gr. Johnny

  • Johnny

    Juist…

    wel handig als ik ook mn e-mail erbij zet

    johnny_lans@quicknet.nl