Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tonnie Huurderman en Shirley Zwerus

• Martien meijer

Beste iedereen,

Ik ben op zoek naar de l.p. van Shirley Zwerus eind jaren zeventig.

Haar enige nederlandse l.p.

En in het bijzonder naar het nummer “Jasper en Jasmijn”, of dit de titel weet ik niet zeker, dus help me a.u.b.

bijv. dank, Martien.

• Kimm

Hoi,

Jasper en Jasmijn is van Tonnie Huurdeman en heb ik op CD staan. De versie van Shirley Zwerus ken ik niet.

Helaas ben ik vanaf morgen ivm ziekenhuis opname ca 1 week niet bereikbaar maar daarna wil ik wel voor je kijken hoe het CD tje met Jasper en Jasmijn precies heet en waar die verkrijgbaar is. OK?

groet

kimm

• bert/ songtekst-op-artiest

Beterschap,

Hopelijk zien we je weer snel op het prikbord

groetjes

Bert

• Martien meijer

Beste Kimm, je bent een engel!

Ik zoek al meer dan 20jaar naar dit nummer…

Bedankt, en heel veel sterkte!

p.s.;Wat mankeer je?

Laat me't weten als je het geen probleem vind

• Kimm

Dank je Bert,

Heb trouwens al met respect naar al jouw reacties en songteksten gekeken. Je hebt het vaak over “onze” site, maar ik heb die nog niet gevonden. (ook nog niet echt de tijd gehad om op zoek te gaan hoor, maar dat doe ik wel zodra ik het ziekenhuis uit ben. Want ik ben een muziek en tekst fanaat en vindt het prachtig als ik iemand kan helpen. Mocht je dus ook hulp nodig hebben met een of ander dan geef je me maar een seintje). Voor nu, tot half april en succes.

Kimm

• Kimm

Dank je Bert,

Heb trouwens al met respect naar al jouw reacties en songteksten gekeken. Je hebt het vaak over “onze” site, maar ik heb die nog niet gevonden. (ook nog niet echt de tijd gehad om op zoek te gaan hoor, maar dat doe ik wel zodra ik het ziekenhuis uit ben. Want ik ben een muziek en tekst fanaat en vindt het prachtig als ik iemand kan helpen. Mocht je dus ook hulp nodig hebben met een of ander dan geef je me maar een seintje). Voor nu, tot half april en succes.

Kimm

• Kimm

Hoi Martien,

Ik krijg nieuwe leidingen.

Oftewel, ik onderga een vaatoperatie waarbij de vaten van mijn aorta (vlak onder mijn hart) tot even voorbij mijn liezen vervangen worden door kunst aderen.

Ik mag denk ik op 1 april het ziekenhuis weer uit. Maar omdat ik dan nog niet mag lopen zal ik wel erg veel achter de comp zitten. Alleen niet thuis maar bij vrienden. Heb je trouwens al geprobeerd om via Imesh het nummer Jasper en Jasmijn te downloaden. Misschien kan ik het hier bij mijn vrienden anders wel voor je doen, maar ik weet niet wat ze er voor vragen om het op CD te zetten voor je.

Had je haast met het nummer? want zodra ik thuis ben kan ik het in ieder geval wél op een cassettebandje zetten voor je.

groetjes en tot gauw

kimm

• bert/ songtekst-op-artiest

Sterkte en laat iets van je horen als je terug bent.

Kan best wel wat deskundige hulp gebruiken

Groetjes en tot mails

bert

• Kimm

Hoi Bert,

Biedt graag mijn hulp aan. Operatie is uitgesteld tot 22 april. Da's het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat mijn comp gecrashed is. Kan pas op de compbeurs in Rijswijk (1e weekend april) een nieuwe kopen. Zit nu op de comp van een vriendin.

Maar ik meld me vanzelf. Je zou alvast kunnen laten weten wat voor hulp je in gedachten hebt en wat ik voor je kan doen.

groetjes

kimm

• Martien meijer

Beste Kimm,

Rook je ??

Mijn man vraagt zich af of dit niet te persoonlijk is.

Dat is het ook wel, ergens in mijn lijf zitten herinneringen van ziekenhuizen en vooral niet roken.

Maar als je niet rookt, dan gaan we ons afvragen wie jij bent.

Want iemand die het nummer kent van Jasper en Jasmijn en mijn man en ik kunnen beiden zeer mooi zingen, de melodie ligt klaar en we kunne eten koken,dus… rust uit, geef je over het komt wel goed !

En als je je helemaal klote voelt, lees dit;

De kleine Prins

De kleine prins zoekt zijn plek

Draaiend aan mijn piercing,

handjes in je brede nek

De lach die zich vult in je kleine longen

Het geratel van babbelende tongen

Dan gaat mijn hart, weer gewoon open

En voel iets van binnen hopen

Want dat is mijn man

en onze zoon, mijn alleman

en hij heet geen Jan

maar Hylke is onze zoon, twee moeders twee vaders, drie opa's en drie oma's.

En legio tantentjens, en oompjens, nichtjes en neefjes, en wie zijn wij, nou, Martien en Ivo, Martien voor op want die is ouder( en absoluut niet wijzer..geintje)

Ikzelf ben al jaren gelukkig met dze man. Misschien wekt dit wel een hoop vragen, maar zoals Martien altijd zegt(tja ik(Ivo)mag tikken) :'Je kwetsbaarheid is je grootste macht!

'Veel sterkte, veel liefs,Martien, Ivo Hylke én Isis en Cleo(onze poezen)

Misschien te zwaar……..

Soms is mijn lijden stilte

Als het wegglijden van een bootje in zee

Geruisloos snijdt het in zijn golven

En brengt soms verlichting, als lading mee

Daar zal hij staan, mijn kapitein naast God

Het plankier zal dan kraken, onder mijn tred

Ik laat alles achter, wat ik niet kon dragen

Mij wacht nu, eindelijk vrij, vrij mijn eeuwig lot

De zee geeft, de zee neemt, mijn lichaam beeft

Vlijt mij neder op de vleugels van het door mij zo geliefde nat

Vaar mij weg, naar die have, in die eeuwige stad