hoi hoi,
ik heb je prive gemaild
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Bert,
Er is nog steeds niets van je binnen. Ik heb ook van anderen al gehoord dat mailtjes die aan mij verstuurd zijn, niet aangekomen zijn.
(Shoot, terwijl ik dit schrijf lees ik dat ik een type fout gemaakt heb in mijn e-mail adres. Het juiste adres is:
kimm57@hotmail.com
Ik was de “i” in hotmail vergeten. Sorry. Heb inmiddels de fout hersteld. Duizendmaal excuuus.)
groet
kimm
Hoi Martien en Ivo,
JA IK ROOK ! Maar dat heeft weinig met het probleem te maken. Mijn aderen hebben gewoon zeer dunnen wanden.
Bedankt voor het gedicht.
Ik wil jullie wel eens horen zingen. Welk genre zingen jullie? (Ik vermoed levensliederen).) Treden jullie ook wel eens op? En zo ja, waar dan? En kunnen we eens komen kijken? Ik zelf zing ook (zowel solo als duo, meest eigen nummers) en was zelfs tamelijk wereldberoemd (in Den Haag). In welke regio wonen jullie? Groetjes aan poesjes, man en kind
Kimm (en Shilo (hond) en Tiger (poes) en man en vrouw en 5 kinderen (waarvan één schoondochter).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?