Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aan Bert

• Kimm

Hoi Bert,

alles kits aan deze kant. Buiten het feit dan dat ik er met mijn pet niet bij kan waar je Jackson Browne gevonden hebt.

Ik heb dacht ik zo'n beetje alle lyric and songteksten sites gehad die ik maar kon vinden en ben begonnen met degene die jij in je mailtje gezet had (die van Google).

Als ik het ziekenhuis uit ben wil ik, in samenwerking met jou een soort van adressen bestand opbouwen van goede sites waar ik songteksten kan zoeken.

Dit weekend nog geen nieuwe computer. De beurs is pas volgend weekend. Mocht je me tot die tijd willen mailen dat graag via het adres van mijn vriendin. Ik hoop dat je dat nog ergens hebt. Zo nee, hoor ik het wel van je via het prikbord.

Je bent niet de enige die problemen heeft met mijn hotmail adres. Negen van de tien mailtjes komen niet door namelijk.

Nou Bert, tot gauw, fijn weekend

kimm

• Bert

Hoi Kimm,

leuk van je te horen, het is misschien verstandig te wachten totdat je een nieuwe comp. en email adres hebt

ik begrijp dat je mijn mailtjes hebt ontvangen, ook het eerste mailtje met voorstel ??

Wat vond je ervan.?

Oh ja, laat aub weten wanneer je wordt opgenomen, en waar. Kunnen we een kaartje sturen !

Ik hoor van je

Bert

tja wat jackson browne betreft, kan jij ook, leer ik je nog oke !!

tot mails

• Kimm

Hoi Bert,

'Tuurlijk wacht ik tot ik een nieuwe comp heb. Wat je voorstel betreft: als je het mailtje bedoeld waar in stond hoe ik een link kon vinden via Google en of ik je wilde helpen omdat je meerdere sites hebt, ja die heb ik dus gelezen.

Ik wordt op 22 april opgenomen en op 23 april geopereerd. Na een week ziekenhuis wordt ik bij vrienden verpleegd tot ik weer zelfstandig thuis kan functioneren. Dat zal zo'n twee weken (misschien korter misschien iets langer) in beslag nemen. Daarna heb ik een hoop te leren van je, maar daar verheug ik me al op.

Ik wordt opgenomen in het

MCH Westeinde

Afd. 10

Lijnbaan 32

2512 VA Den Haag

O ja, mijn naam voluit is Kimm van Breugel (en ik ben gék op kaartjes)

groetjes,

kimm

• Bert

Okidoo,

We houden nog contact via het prikbord.

Groetjes

Bert