Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog eens CHIHUAHUA

• Jamai

Hey

Ik vraag het nogmaals, wie weet waar ik de songtekst van Chiahuahua van de groep Dare kan vinden¿¿¿¿¿:?

Alvast bedankt

Gr Jamai

• Kimm

Hoi,

Ik zal je het dan maar eerlijk vertellen. De song die jij zoekt, van die metro reclame, daar komen zeggen en schrijven 4 regels tekst in voor. Waarom neem je de reclame niet op op video en speel je m niet stukje voor stukje af, dan kun je de tekst zó opschrijven volgens mij. Niet dat we geen moeite willen doen, maar volgens mij is dat wat Bert je gaf, de volledige song.

Natuurlijk kan ik me vergissen, maar zowel Bert als ik kunnen m verder nergens vinden. En dát wil wat zeggen.

groetjes

kimm

• Jamai

nee er is wel een liedje hoor kimm want ik heb hem op kazaa lite staan en de tekst die bert me gaf is niet de goeie want hij is een beetje in het……mexicaans snap je

Maar bedankt

Jamai

• Kimm

Hoi Jamai,

Ik kijk vanmiddag nog ff voor je verder. Tot nu toe echter nog niets gevonden helaas. Maar we geven niet snel op, dat scheelt.

groetjes

kimm

• Linda

Ik heb het liedje net op v8 gehoord en het zijn echt geen 4 zinnetjes hoor…

Groetjes…

• berber

het lliedjuh bestat echt ik ben verslaafd an da liedje man…

nu nog de songtext :@

nergens kun je bij artiest de groep dare vinduh das iri net alsof t nie bestaat!!!!

-x- ………………….