Hallooo..kan iemand mij misschien helpen ik zoek de zongtekst van Henk-De fiets van Piet van pa….Alvast bedankt xxxxDemona
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Demona,
Hier is ie voor je. Veel plezier ermee
groetjes
Kimm
Henk
De fiets van Piet van Pa
De fiets van Piet van Pa is zojuist gepasseerd (3x)
En de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x)
Henkie - De Fiets
Hoi Thomas,
Je hebt geluk dat ik je vraag zag. Volgende keer even een nieuw onderwerp van maken en niet als reactie op een andere songtekst. Dit was dus puur toeval.
Voor de goede orde, Jamai staat al op het prikbord sinds hij Idols won. Even terug bladeren en je had 'm zelf gevonden.
Maar goed, hier is ie en veel plezier ermee.
groetjes
Kimm
Jamai
Step right up
Who am I
To ask from you
To leave it all behind
Who am I
Just a selfish guy
No one you should trus
Chorus:
Step right up
Walk right in
Rock this crazy world I'm living in
If love ain't foolish nothing is
I'm dying for your kiss
Step right up
Walk right in
Walk all over me and set me free
Come on
It's a shame to let it go
We both know it's right
It's a shame and let this be
Another wasted night
Chorus
Earth shaking, breath taking, love making baby
Don't tell me, no tell me that, tell me baby
I'm checking in, checking out
Baby, I'm your man
Oh, come on
Chorus
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?