Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

engelse versie van het kleine cafe ...

  • peter

    hoi

    kan iemand mij helpen aan de engelse tekst van het lied ..het kleine cafe aan de haven.. van vader abraham. Bedankt !

  • <b>KIMM</b>

    Hoi Peter,

    Father Abraham kennen ze wel in Engeland ja. Maar weet je de titel in het Engels?? Ik heb gekeken onder: Small cafe en onder Little cafe, maar dan is er niets te vinden. Misschien heet het wel hééééél anders. Klein beetje hulp nog graag en dan komen we er vast wel uit met zijn allen.

    groetjes

    kimm

  • <b>KIMM</b>

    Hey Peter,

    Ik kan ‘m zelfs van Englebert Humperdinck niet vinden. Ook op Imesh staat ’ie niet en in mijn privé collectie heb ik 'm helaas ook niet. Het is dat nu mijn bed roept, anders had ik nog wel even verder gezocht voor jullie. Maar:…morgen weer een dag en wie weet. Ik laat me niet zó makkelijk uit het veld slaan. Dus check het bord morgen nog even. Je weet maar nooit.

    groetjes

    kimm

  • KIMM

    Beste Peter,

    Het spijt me heel, heel erg maar ik kan 'm nergens vinden. Heb al hier en daar hulp ingeschakeld maar zelfs dát mocht niet baten.

    Jammer want ik baal zelf als een stekker als ik iemand niet kan helpen.

    In ieder geval succes bij jullie verdere zoektocht.

    groetjes

    Kimm

  • peter

    hoi Kimm

    bedankt voor de moeite. mocht ik de vertaling ooit tegen komen dan stuur ik het naar je toe.

    groeten

    Peter

  • KIMM

    Hoi Peter,

    Als je 'm ooit tegen komt dan graag. Je doet er in de toekomst vást iemand anders een groot plezier mee. Alvast bedankt en jammer dat we je niet hebben kunnen helpen. Volgende keer zijn we je graag van dienst.

    groetjes

    Kimm