Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

springstof

• Linda

Hallo,

Ik zoek ook de songtekst van springstof van dac maar hij staat niet op songtekst.startpagina.nl en ook niet op songteksten-op-artiest.startpagina.nl kan iemand mij misschien helpen?Alvast bedankt.

• KIMM

Hoi Linda,

Sorry maar ook ík heb 'm niet kunnen vinden. Nu is dat vaak het geval met hiphop nummers.

Zodra ik nog ff wat “losse minuutjes” over heb, kijk ik nog ff verder voor je.

groetjes

kimm

• KIMM

Hoi Linda,

Nou ik heb 'm gevonden hoor. Op Imesh. Ik dacht: dan download ik het liedje en dan schrijf ik de tekst wel “even” voor je op (zo doe ik dat wel vaker). Maar…………..sorry. Dat wordt in dit geval drie keer niks want ik versta van de tien woorden er maar twee. En dat schiet ook niet op neem ik aan. Ik kán wachten tot mijn zoon in de buurt is en het even voor me “vertaald”, maar die is weer druk in zijn nieuwe huis dus dat wordt ook een “vijf-jaren-plan”.

Het spijt me écht en ontzettend.

Misschien dat één van onze bezoekers je kan helpen.???

groetjes

kimm

• Linda

toch bedankt.

• KIMM

Hoi El,

Nog ff geduld. Het wil nog niet zo met springstof op het internet..

Vertrouw op onze trouwe bezoekers en vertrouw op songteksten-op-artiest-pagina.nl

en je krijgt 'm heus wel………………

mettertijd

We vergeten je heus niet

groetjes

Kimm