Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

''dansplaat''

• dansplaat

nou hmmzz dat zit zo.

het managemant van artiesten bureau Jan Vis geeft niet of na jaren pas als niemand er meer om vraagt teksten vrij.

dus als een gevraagde songtekst van een artiest is die bij Meneer Jan in de kom zwemt is het altijd moeilijk te vinden.

tis dan meestal zo dat iemand moet luisteren en opschrijven

snappie , zo niet vragen staat vrij.

groeten

• Charly

Sorry dat ik me ermee bemoei maareh….de songteksten staan vaak ook gewoon in het boekje van de CD (in dit geval het boekje van de CD: Verschil moet er zijn) dus je opmerking over die Jan Vis doet niet echt terzake lijkt me! Om het op een site te krijgen; ok dan moet iemand het over tikken maar het is niet zo dat ze niet worden vrijgegeven, anders zou het boekje niet zo dik zijn in dit geval.

En daarbij komt dat de vraag die gesteld werd niet eens over de songtekst gaat maar of er een engelse versie bestaat van deze plaat: bij mijn weten niet. Credits Dansplaat: GJ Mulder (Brainpower) & D. Rink.

Er is wel een parodie genaamd Bierplaat.

• dansplaat

hallo Charly.

sorry Charly, de woordkeus niet vrijgegeven is niet juist excuses daarvoor.

zie het maar een beetje als taalgebruik van een songteksten site.

op een songteksten site komen meestal aanvragen omdat mensen graag meezingen.

enne niet iedereen is in de geledenheid om CD incl tekstboekjes te kopen.

teksten van artiestenbureau Jan Vis zijn moeilijk te vinden, in de praktijk is dat inderdaad dat er iemand moet zijn die te tekst overtypt.

zo proberen we elkaar te helpen.

nogmaals sorry voor het onjuiste woordgebruik.

groeten

• MODERATOR

Laten we het erop houden dat teksten van Vis-artiesten pas op het internet verschijnen wanneer iemand het erop geplaatst heeft. En die iemand is zelden meneer Vis, maar meestal een nijver mens die een ander een tekst gunt en daar moeite voor doet.

groetjes

kimm