Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spaans

• yolanda

hallo… ik hoorde van iemand dat deze site goed is als je een songtekst nodig heb dus bij deze… ik zoek een spaanse songtekst

titel: cultura gitana

artiest: la hungara

alvast bedankt!

groeten yolanda

• janine

hoi jolanda,

ja, lastig he? ik ben ook altijd op zoek naar spaanse songteksten,maar die zijn zo lastig te vinden!

dus als jij een goeie tip krijgt… wil je me die dan doorspelen svp?

er is wel een leuke site www.spaansleren.nl waar ook heel veel mogelijk is, zelfs een gratis cursus spaans en vertaal mogelijkheden enzo. … van alles en nog wat.

mail je me? dan kunnen we elkaar wat info doorspelen.

groet, janine

• MODERATOR

hoi yolanda,

ik heb 'm niet kunnen vinden. maar dat zegt niets want we vinden hier inderdaad bijna altijd alles wat er gezocht wordt. even afwachten of een van de anderen je kan helpen.

groetjes

kimm

• MODERATOR

Beste Janine,

Als jolanda en jij de URL's van songteksten site naar elkaar willen doorspelen dan graag via jullie E-mail adressen. URL's worden hier nl verwijderd.

groetjes

kimm

• janine

Hallo Kimm,

sorry maar ik ben niet echt een computernerd… ik schaam me dood… maar wat is een URL? Hihihi… ik heb wel een vermoeden.. bedoel je de naam van andere sites doorgeven? Dat dat niet mag?

Okee, laat maar even weten, maar ik denk dat het dat is.

Sorry dan daarvoor!

Groetjes, Janine

• janine

Nog een vraagje dan Kimm,

weet jij waar ik ergens de tekst kan vinden van Maria del Monte, een sevillana-nummer getiteld “colombiana rociero”…. ik heb me suf gezocht.

Alvast bedankt!!

Janine

• MODERATOR

Niets aan toe te voegen Janine,

Klopt helemaal. (En dát voor een computer-niet-nerd).

groetjes

Kimm

• MODERATOR

Hoi nogmaals,

Ik heb één CD gevonden van Maria en daar stond het door jou gezochte nummer niet op. Spreek en schrijf jij Spaans???

Mocht je meer vragen hebben kun je me ook altijd bereiken via mijn msn:

countrykimm24@hotmail.com

groetjes

kimm