Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

40 jarige bruiloft

• jolanda

hallo ik vraag hier op het prikbord hulp ivm de 40 jarige bruiloft van mijn ouders.

16 juli as vieren zij dit feest en het zou voor mijn ouders een leuke verrassing zijn als mijn dochter van 11 jaar dan een liedje zingt.

nu hebben we al 2 feestliedjes gevonden die zij zal zingen, maar dit zijn gewoon vrolijke liedjes over een feest.maar omdat mijn vader nogal graag naar Corry Konings luistert leek het ons leuk om daar een liedje van te laten zingen.nu heb ik maar 1 lied gevonden wat dan nog enigszins vrolijk over komt en dit heet EEN MOOIE DAG.heel graag zou ik hier de tekst van hebben.

natuurlijk zijn andere suggesties ook heel erg welkom.

groetjes en ik hoop op een reactie

• ..:: Dark Raver ::..

http://www.corrykonings.nl/teksten/78.htm

asteblieft *D

..:: Dark Raver ::..

• jolanda

yes!!! kei bedankt,hier hebben we wat aan.

• MODERATOR

Fijn Dark Raver

Daar heeft Jolanda dus niets aan.

Tenzij ze dit bericht gelezen heeft vóórdat ik het heb kunnen verwijderen

Is het nou zó moeilijk mensen…..?????

URL's en/of verwijzingen naar concurerende sites mogen hier nu eenmaal NIET geplaatst worden. Denk nou eens logisch na. We willen onze “klanten” toch niet kwijt???? Nee we verwijzen ze lekker naar een andere site en zien ze nooit meer terug. Ondanks het feit dat we nog steeds de beste zijn natuurlijk.

Beste Jolanda,

Ik heb een ander, beregoed idee.

Schrijf me (als je wil per persoonlijke mail) wat dingen over je vader en dan schrijf ik een nieuwe, toepasselijke songtekst die jouw dochter dan op de melodie van “een mooie dag” kan zingen. Lijkt je dat wat? Laat maar weten dan.

Groetjes

Kimm/Moderator en daarom zo streng

• ..:: Dark Raver ::..

sorry hoor

probeer ook alleen maar te helpen

..:: Dark Raver ::..

• jolanda

hoi dark raver,ik heb net een mail naar kimm gedaan want op zoveel persoonlijke hulp had ik niet gerekend.

ik ben dan ook zeer dankbaar!!

want wees eerlijk een persoonlijke liedje is toch het mooiste.

maar ik vind het ook fijn dat jij de moeite hebt genomen om mijn bericht te lezen en daarop te reageren.

ik zal met alle hulp mijn ouders en mn mijn vader een overgetelijke dag bezorgen.

groetjes en nogmaals iedereen bedankt.

jolanda

• MODERATOR

Hoi Dark Raver,

Het is geen persoonlijke aanval hoor, maar andere sites (op twee na) doen niets anders dan klanten bij anderen proberen weg te halen. Vandaar dat ik URL's verwijder. Ik heb hier te veel hardwerkende vrijwilligers zitten om dat allemaal zo maar zonder slag of stoot over te dragen aan “luiere” sites.

En natuurlijk zijn we verder hartstikke blij met je hulp. Alleen in de toekomst liever geen URL's maar de tekst zelf.

groetjes

kimm

• jolanda

hallo kimm,hier de gevraagde tekst van een mooie dag

een mooie dag, een krokus in de sneeuw

brengt de lente dichterbij

een zonnestraal,een zwaluw in de lucht

ja, dat maakt de mensen blij

de mensen kijken steeds naar wat komen moet

in de winter naar de zon

en iedereen denkt dan wat duurt die winter lang

een beetje zon dat doet je goed