Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe bezoeker? Lees dit dan even...

• MODERATOR

Beste nieuwe bezoeker,

U bent bij ons terecht gekomen omdat u een songtekst zoekt of op welke andere manier dan ook, muziekale hulp nodig heeft.

Die is hier te vinden. We kunnen niet altijd iedereen helpen maar vaak wel (leest u het prikbord er maar op na).

Wij willen met man en macht (en daarmee bedoel ik alle vrijwilligers die maar songteksten aan het zoeken zijn en soms zelfs aan het afhoren en uitschrijven zijn en vertalingen doen) aan uw verzoeken tegemoetkomen, maar….

Als u als nieuwe bezoeker een ander denkt te kunnen helpen, plaatst dan géén URL's of LINKS maar plaats gewoon de tekst. Anders kost het ons “klanten”.

Je verwijst ze rechtstreeks door naar de concurent en dat verdienen wij niet.

Ieder van ons werkt voor zijn lol en doet zijn best om een ander een plezier te doen. Niemand (zelfs ik als Moderator) verdient er ook maar een eurocent aan.

Het is puur naastenliefde wat we hier doen ……… de liefde voor muziek.

Maak ons prikbord niet kapot. Als je geen tijd hebt om teksten te plaatsen stuur die URL's of LINKS dan naar mijn prive E-mail dan zorg ik er wel voor dat de teksten geplaatst worden.

Bedankt alvast voor de medewerking.

vriendelijke groet namens alle hardwerkende medewerkers

Kimm (MODERATOR)

• Maria

Hallo

Ik ben al heel lang op zoek naar de test:

MEISJE DENK VANNACHT AAN MIJ,

op de melodie van siera madre.

Heb al veel afgezocht, maar nog steeds niet gevonden.

Wel heb ik een tip gekregen dat het door de havenzangers gezongen zou worden,maar daar ben ik ook niet zeker van.

Heb wel geprobeerd via de havenzangers contact te maken met hun,maar daar heb ik helaas nooit geen antwoord op gehad, wat niet betekend dat ik hen het kwalijk neem, nee integendeel,ik heb er begrip voor,want die hebben net als alle andere artiesten het ook druk.En de een neemt er wel tijd voor en de ander niet.

• marion

hallo maria

is dit de goede titel???

weet je misschien nog wat meer tekst???

groetjes marion

• MODERATOR

Hoi Marion (en Maria)

de titel klopt niet voor zover ik kan overzien.

maar inderdaad is op de site van de Havenzangers ook niets te vinden dus vraag ik me af: klopt de artiest

groetjes

kimm

• Maria

Helaas weet ik niet meer.Wel weet ik zeker dat het de juiste titel is.

TROuwens alvast bedankt voor de reactie namens Maria.

• Maria

Deze titel heb ik doorgekregen van radio cotinu.

Dus denk ik dat het wel de goede titel moet zijn.

Maar ik weet het zo langzamerhand niet meer waar ik er dan achterkom,daarom blijft mijn hoop op julli gevestigd.

Met bij voorbaat mijn aller hartelijkste dank.:Maria.

• marion

hoi maria

nog even een vraagje, op welk liedje van siera madre is het dan geschreven want ik kan tot nu alleen de flipper vinden?

Is het misschien mogelijk dt je via radio continu het liedje op cd kunt krijgen ofzo.

ik weet uit eigen ervaring dat de aanhouder wint.dus we zoeken gewoon verder hoor met z`n allen.

groetjes marion

• Maria

Het zal ongetwijveldook door de Flippers worden gezongen, want het word door veel duitstalige artiesten gezongen.

Maar in het Nederlands zingen de Flippers het ook niet.

En Radio Cotinu heb ik gemaild wie het liedje in het Nederlands zingen en zij maliden mij terug dat de Havenzangers dit liedje zingen.

Daardoor kom ik ook niet verder,want bij de Havenzangers zie ik het niet staan op de site en ik krijg van hun ook geen antwoord op mijn mail of hun dit liedje zingen.

Ik zit echt helemaal op een dood spoor, maar ben niet van plan het er zo maar bij te laten zitten,daarvoor vind ik dit een te mooi liedje.

Allen alvast bedankt voor het meedenken en zoeken namens:Maria

• ..:: Dark Raver ::..

@maria

heb je misschien ook het liedje ?

zo ja kun je die dan naar me e-mail sturen

maak ik wel de songteks voor je *D

..:: Dark Raver ::..

• ..:: Dark Raver ::..

maria

je hoeft hem niet meer te sturen

ik heb hem net gedownload *D

zal de songtekst in een nieuw bericht plaatsen