Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP voor vaste bezoekers

• MODERATOR

Beste jongens, meisjes, dames en heren,

Het zal niemand van jullie ontgaan zijn dat ik steeds minder vaak op het prikbord ben. Ik lees alles hoor. En soms zelfs zet ik gewoon ff een berichtje neer alleen maar om jullie te laten weten dat ik er nog ben. Maar luitjes, ik moet ff eerlijk alles op een rijtje zetten en het feit is dat mijn gezondheid gewoon niet meer meewerkt. Ik hoop dat het straks, als het zomer wordt, iets beter gaat. Om dit prikbord in leven te houden ben ik op zoek naar iemand die, mocht ik het écht niet meer kunnen, mijn taak zou willen overnemen. Natuurlijk kan dat niet zó maar iemand zijn en natúúrlijk zit er een soort van “proeftijd” aan vast. Lijkt mij niet meer dan eerlijk, toch? Leeftijd, geslacht, opleiding…het doet allemaal niet ter zake.

De vereisten zijn: liefde voor muziek en sociaal gevoel. En geduld. Niet boos worden als iemand een niet acceptabele opmerking op het bord plaats. Daar moet je ook op een goeie manier mee om weten te gaan. Laat je niet verleiden tot een discussie. Over muziek…okay? Maar verder moet je discussies zoveel mogelijk vermijden. Je moet ook niet bang zijn om je E-mail en je MSN adres vrij te geven.

Ik heb in mijn jaren niet één vervelend persoon op mijn MSN gekregen. Met de meeste heb ik juist een fijne chat-band opgebouwd. Bedenkt dat je iemand die je toegevoegd heb, weer net zo makkelijk kunt verwijderen.

Nou, wie vindt het leuk en wie heeft voldoende hart voor ons bord?

Degene die mijn msn weten kunnen mij privé zien te overtuigen van hun kwaliteiten.

Degene die mijn msn adres NIET weten, die hebben vást niet alle berichten op het prikbord gelezen want heus, mijn msn adres staat vele malen vermeld.

groetjes

kimm

• Bren

Hoi Kimm,

ik wens je veel beterschap, wordt maar gauw beter, echt waar want ik mis je op msn, want ik zit me gewoon me te vervelen op mn msn, dus wordt asjeblieft gauw beter, want dan kan ik weer gezellig met je kletsen.

Groetjes van Brenda

• Maria

Houd ontzettend van muziek,maar ook mijn gezondheid gaat niet zo als het zou moeten.

Anders zou ik met vel plezier je helpen willen, want ik ben sinds korte tijd ook erg veel bezig met muziek.

Ook heb ik helaas nog geen goede msn, maar dat zal niet zo lang meer duren hoop ik.

Ik hoop voor jou in de eerste plaats dat er iemand het van je wil en kan overnemen.

Daarom lieve kimm wens ik je heel veel beterschap omdat ik weet wat het is.

Zorg goed voor jezelf en blijf positief denken, ook al is dat wel eens heel zwaar.

Heel veel sterkte en lieve groeten van Maria.

• ..:: Dark Raver ::..

jammer dat het slecht met je gaat :(

alvast beterschap voor je :)

..:: Dark Raver ::..

• Jim

Heey Kimm veel betersgap alvast en jah srry maar ik heb geen tijd om het prikbord te beheersen ik kan net zo af en toe es ff kijken komen maar jouw werk overnemen lukt me niet dus nog es srry.

Groetjes Jim

• MODERATOR

Jullie medeleven doet me goed hoor. Maar eigenlijk hebben alle kandidaten die ik in gedachten had, zich nu afgemeld. Dus we ga ik door. Zolang ik kan. En als het écht allemaal niet meer lukt dan draag ik het weer over aan de Webmaster.

Maar het is me al opgevallen dat ik met jullie steun steeds minder hoeft te doen en dat scheelt écht al een heel stuk.

Bedankt voor alle lieve wensen.

groetjes

kimm

• Jim

heey kimm geen dank voor de steun ik heb een vraagje wat voor dingen zou ik moeten doen als ik jou werk zou willen overnemen? Ik stel deze vraag omdat blijkt dat ik de rest van het schooljaar niet meer zoveel hoef te doen en dus meer vrije tijd krijg en misgien jou werk zou kunnen overnemen.

Groetjes Jim

• MODERATOR

Tis eigenlijk vrij simpel Jim

Doe wat je tot nu toe doet, alleen krijg je er een specifiek Moderator-inlog bij, hetgeen je in staat stelt bepaalde berichten te verwijderen en bezoekers te blokken.

Tis weinig info maar ik hoop dat het genoeg is om je te prikkelen.

groetjes

kimm

• Jim

Oke kim ik zal er over nadenken en dan hoor je wel wat ik doe en misgien dat iemand anders er ook over denkt nu we weten wat het inhoud maar ik laat het nog wel horen wat ik doe.

Groetjes Jim

• ..:: Dark Raver ::..

kim ik ben er ook nog =)

ben nog niet afgekaapt ^^