Beste jongens, meisjes, dames en heren,
Het zal niemand van jullie ontgaan zijn dat ik steeds minder vaak op het prikbord ben. Ik lees alles hoor. En soms zelfs zet ik gewoon ff een berichtje neer alleen maar om jullie te laten weten dat ik er nog ben. Maar luitjes, ik moet ff eerlijk alles op een rijtje zetten en het feit is dat mijn gezondheid gewoon niet meer meewerkt. Ik hoop dat het straks, als het zomer wordt, iets beter gaat. Om dit prikbord in leven te houden ben ik op zoek naar iemand die, mocht ik het écht niet meer kunnen, mijn taak zou willen overnemen. Natuurlijk kan dat niet zó maar iemand zijn en natúúrlijk zit er een soort van “proeftijd” aan vast. Lijkt mij niet meer dan eerlijk, toch? Leeftijd, geslacht, opleiding…het doet allemaal niet ter zake.
De vereisten zijn: liefde voor muziek en sociaal gevoel. En geduld. Niet boos worden als iemand een niet acceptabele opmerking op het bord plaats. Daar moet je ook op een goeie manier mee om weten te gaan. Laat je niet verleiden tot een discussie. Over muziek…okay? Maar verder moet je discussies zoveel mogelijk vermijden. Je moet ook niet bang zijn om je E-mail en je MSN adres vrij te geven.
Ik heb in mijn jaren niet één vervelend persoon op mijn MSN gekregen. Met de meeste heb ik juist een fijne chat-band opgebouwd. Bedenkt dat je iemand die je toegevoegd heb, weer net zo makkelijk kunt verwijderen.
Nou, wie vindt het leuk en wie heeft voldoende hart voor ons bord?
Degene die mijn msn weten kunnen mij privé zien te overtuigen van hun kwaliteiten.
Degene die mijn msn adres NIET weten, die hebben vást niet alle berichten op het prikbord gelezen want heus, mijn msn adres staat vele malen vermeld.
groetjes
kimm