Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet slecht bedoeld!

• esmeray

hoi hoi!

ik heb net het berichtje gelezen van kimm over haar gezondheid….. ik wou ff melden dat de mensen die hier komen voor een songtekst ook best zelf kunnen zoeken… natuuurlijk doen veel mensen dat maar als we dat iets vaker gaan doen hoeft kimm zich ook geen zorgen te maken over een vervanger! dan kan ze ook gelijk beter worden! nou dat wou ik even zeggen helemaal niet kwaad bedoeld hoor!!

groetjes en beterschhap kimm!

esmeray

• MODERATOR

Hoi Esmeray,

Bedankt voor je steun. Helaas heb ik zo'n ziekte waar je niet echt van geneest. Maar….ik heb mijn goeie en slechte dagen hoor. En zoals ik al zei, als het eenmaal warmer wordt gaat het met mij vást ook een stuk beter.

Voor wat betreft je opmerking: het klopt. Sommige mensen laten liever ons zoeken dan dat ze het zelf doen. Of ze weten gewoon niet hoe of waar te zoeken en dan is een prikbord als het onze natuurlijk lekker makkelijk. En daar zijn we dan ook voor.

Toch merk ik dat het meestal wel om aanvragen gaat die voor de “leek” moeilijk te vinden zijn. En vaak ook tikken mensen van het bord de songteksten zelf uit omdat de artiest in het net van Jan Vis verstikt zit om het zo maar even te zeggen.

Maar je betrokkenheid doet me goed, waarvoor nogmaals bedankt.

groetjes

kimm