Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lyricsplaza gaat sluiten

• Goddess www.lyricsplaza.nl

Zoals velen van jullie vast wel weten ben ik al jaren bezig met een website.

Lyricsplaza, vol met songteksten. Ik deed er alles aan om het zo goed mogelijk te maken voor de bezoeker. Het is een tijdlang mijn leven geweest.

Ik kreeg vandaag een brief op de bus, die toch wel behoorlijk schokkend voor me was.

Zie hier:

http://www.lyricsplaza.nl/plaatjes/brief/blad1.jpg

http://www.lyricsplaza.nl/plaatjes/brief/blad2.jpg

In andere woorden: óf we moeten meer dan 250 euro per maand betalen (los van de kosten die al aan lyricsplaza zitten) of we moeten ermee ophouden. Ik heb ervoor gekozen om op te houden. Het is gewoon veel te veel geld.

Ik heb meer informatie op de site van lyricsplaza gezet: www.lyricsplaza.nl

• MODERATOR

Jeetje Goddess,

Dat is met recht schokkend nieuws.

Het spijt me voor je. Ik weet dat je je altijd met hart en ziel voor Lyricsplaza hebt ingezet.

Ook al zijn je bezoekers hier natuurlijk altijd van harte welkom, we zullen de Plaza missen. Vooral alle chatboxen waar toch behoorlijk veel bezoekers kwamen.

€ 250,= per maand is gewoon te belachelijk voor woorden. Op die manier heb je een wel errug dure hobby.

Ik wens je sterkte “met je verlies”. Dat klinkt misschien macaber maar ik weet dat je het wél zo voelt.

Groetjes

Kimm

• Goddess www.lyricsplaza.nl

Voorlopig blijft het forum nog wel bestaan. Flame Child en ik hebben plannen voor een andere site, via het forum willen we iedereen op de hoogte houden.

Daarbij kan er nog best gekletst worden over dingen die niets te maken hebben met songteksten.

En het voelt inderdaad als een verlies :(

Ik heb me er jaren voor ingezet :(

• marlies

suc6 met je nieuwe site zal ik maar zeggen

was echt een goede site

klote leijers ook altijd. stelletje gelddieven

*@#*!#*!@#!*#*@#*!#*!#@!# zijn het :P (gewoon maar wat ingetypt :P)

• Maria

vind het echt belachelijk dat ze overal geld voor moeten vangen,dit is nou puur Nederland,gewoon ontzettend waardeloos.

Heb er geen goed woord voor over.

Wel hoop ik dat jullie met de nieuwe site ook jullie weer gaan inzetten voor de songteksten,vooral voor die mensen die zoeken voor de zwakkere in deze verrotte maatschapij.

Wens jullie veel sterkte en wie weet Maria