Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ohhh wat gebeurd er nou.....??

• Pascal

Hey allemaal,

Misschien zijn er nog wel mensen die mij herkennen van mijn ex songteksten website song-teksten.com, heb de site verkocht (de site die er trouwens nu op staat is NIET van mij). Maar dat doet er ook niet aan toe.!?

Wat er wel aan toe doet is dat ik zag dat goddess haar site gaat/heeft gesloten! Nu is mijn vraag aan iemand die het weet en aan bijvoorbeeld goddess betekend dit nu het eind voor songtekstenland? Gaan ze nu alle sites opspeuren?

Dit vraag ik omdat ik vanaf de verkoop van mijn ex site weer ben begonnen met een nieuwe weer muziek site en die nu na enkele maanden af heb, eerst paar test versie's etc maar goed, ik wou dus weer beginnen met songteksten het bericht van goddess was dan voor mij (en voor haar ook) een tegenslag!

Kan iemand mijn antwoord geven???

Groetjes Pascal

• MODERATOR

Hoi Pascal,

Bij mijn weten is niemand op zoek naar songteksten sites om die vervolgens te sluiten. Goddess heeft haar site moeten sluiten omdat de kosten te hoog opliepen.

Voor zover bekend zijn er géén plannen om onze site (en dus dit prikbord) te sluiten.

groetjes

kimm

• Babs

Heej Kimm

en als die planne er wel gaan komen,

gaan we toch gewoon ergens anders verder !!!

Of niet………….

Doegghiews Babs

• MODERATOR

Ik zou niet weten waar of hoe Babs.

Ik rij met dit prikbord natuurlijk mee op de fiets van de webmaster van

www.songteksten-op-artiest.startpagina.nl

Als hij ermee zou stoppen dan ben ik ook gedwongen te stoppen.

Het onderhouden van een site kost ruim € 250,00

Je ziet het aan Goddess. Die kon het financieel ook niet opbrengen en moest stoppen. En van mijn WAO-tje kan ík geen website runnen. (zou niet eens weten hoe dat moest hahahaha)

groetjes

kimm

• Goddess

Ik denk dat die planen er wel degelijk zijn. Het is de bedoeling dat mensen hun sites sluiten, omdat ze het niet kunnen betalen.

Naast mijn lyricsplaza, ben ik nog een site tegengekomen die hetzelfde probleem heeft, lees hier:

http://new.lyrical.nl/falldown

Er zullen ongetwijfeld MEER songtekstensites verdwijnen op deze manier

• MODERATOR

Ze wilden Kazaa en Imesh ook bannen. Is óók niet gelukt. Zo zal dat ook heus niet lukken met ALLE lyrics sites.

Maar nogmaals, ik ben afhankelijk van mijn/onze webmaster

Maar leuk is het allemaal in ieder geval NIET

groetjes

kimm

• Pascal - muziekzone.nl

Hey Kimm,

Nou ik hoop het ook niet. Zoals je ziet ben ik onder tussen gewoon verder gegaan heb nu een nieuwe site >>> muziekzone.nl

Maar helaas zonder songteksten omdat ik dit gewoon niet aan durf! Zeker niet met de prijzen die nu al op tafel worden gegooid!

Hopelijk komt er een oplossing…

Groetjes Pascal

• MODERATOR

wie zich verbaasd dat ik de URL van Pascal laat staan:

Pascal is geen concurent. Hij heeft geen songteksten.

Bovendien zijn veel van onze huidige prikkers hier terecht gekomen via de oude site van pascal.

Succes met muziekzone Pascal.

groetjes

kimm

• Pascal - muziekzone.nl

hihihi bedankt kimm!

Groetjes Pascal