Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hessel en tess

• MODERATOR

Juist.

En dan ga ik in de wintermaanden eens kijken hoe groen die weiden daar zijn.

(grapje)

groetjes

kimm

• MODERATOR

Bekijk de menukaart eens. Dat wordt smullen. Zit dat eetcafé daar straks vol met “prikkers”. Die elkaar dus niet herkennen.

Alle prikkers dus graag met een coctail prikker in de mond aan de bar hangen. Dan herkennen we elkaar tenminste

kimm

• katanna

Op deze manier wordt Mooi Friesland en zeker Mooi Terschelling goed gepromoot. Maar daar was het me allemaal niet om te doen hoor. :-)

Eerst wil ik iedereen bedanken die zich heeft ingezet om mijn tekst te verkrijgen. Ik had zelf ook al een mailtje verstuurd maar nog niets ontvangen. Maar dat geeft niet…Ik heb m al geprint en bij de pc gehangen. Dus het zal niet lang meer duren voordat ik het mee kan zingen.

Ten tweede….Ik was al van plan om in september naar Terschelling te gaan dus nu ben ik wel verplicht om Hessel op te zoeken. (geeft niet hoor…doe het graag…wilde het toch al een keer)

Dus iedereen bedankt voor zijn/haar inzet en misschien heb ik wel weer eens zo'n leuk verzoek. hihihi

Groetjes Sjoukje

• .

hallo Sjoukje

'k zag dat je niet op de site van Hessel kon komen

plaats nog even de data's van Hessel optreden

fijne vakantie en veel plezier !!

Juni: Iedere dag!

Juli: Iedere dag!

Augustus: Iedere dag!

September: De eerste week iedere dag, daarna alleen op woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.

Groetjes

• katanna

Nu weet ik tenminste dat ik er in september op maandag en dinsdag niet hoef te wezen.

Hartstikke bedankt!

Groetjes Sjoukje