wie heeft misschien de songtekst waar is me bird? en zou 'm hier willen plaatsen? alvast! Thnx xx
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsT ziet er allemaal wel netjes uit man maar waarsemebird… waarse busybusybusy bird….ik zie me kat wel maar k zie gewoon niet waar me kanarie is jongen… he komen die vogels nog of moet ik beginnen…
Hij zei je kat is een hurt maar er is iets met je bird, met je bird, met je bird, ik had de kooi op een kier maar t was geen snugger dier, snugger dier..
Ja want de kat zei miauw en hij vloog zo in zn klauw, in zn klauw, in zn klauw…Toen kwam ik thuis en ik dacht waar is de birdie nou, birdie njouu…birdie njouuu
T is begonnen, toen ik op reis was, en de kat en de vogel, die hadden een oppas, dat was harry, een gast die kwam uit Engeland, en hij had aan zn rechterarm een dikke hand.. ik schatte hem in als zijnde bekwame, liet de kooi open met de kat in de kamer, was een feestje, maar niet van D-men,eerder van Sylvester voor als je tweety kent. Kiklek kiklek, was t geluid van vogel terror, harry heeft nog getracht hem te redden. Tevergeefs, mn bird was opgeslokt, en de kat had zn lunch uit de kooi gelokt, t is triest maar zeker voor Harry want de kattenbak zat vol met kip-kerrie. Nog 1 dag, voordat ik terug kwam, t was een wrak, zn gezicht helemaal klam.
Hij zei je kat is een hurt maar er is iets met je bird, met je bird, met je bird, ik had de kooi op een kier maar t was geen snugger dier, snugger dier..
Ja want de kat zei miauw en hij vloog zo in zn klauw, in zn klauw, in zn klauw…Toen kwam ik thuis en ik dacht waar is de birdie nou, birdie njouu…birdie njouuu..
He waarsemebirdnjou was gehecht aan dat beest, is ie gegaan van zn stokkie? heeft de kat gechineest? ie ie mischien gevlogen, uit zn kooitje gesjeest? Ie is ahhh shit, is ie onbevreest, hoe kan dit nou geburt, ik heb nog lopen vraagt, harry let op die kooi om wat je (yep kantje treurt?)…straks die kat naar vogel uit zn bek loopt te meurt, zien me t nieuws nog brengen yo hij sheet 7 kleur.
Ja want de kat zei miauw en hij vloog zo in zn klauw, in zn klauw, in zn klauw…Toen kwam ik thuis en ik dacht waar is de birdie nou, birdie njouu…birdie njouuu
Waarsienjou, mn kanarie, waarsienou..je weet waar de waar de kat is maar je weet niet waar de kanarie is jongen.. je weet wat is met mij maar wat is met jou…waarsmekanarienou waarsienjou..waarsemkanarienou.. mn kanarie.. waarsemebird… waarsienou, je weet waarsmekat maar je weet niet waarsemekanarienou.. waarsmekanarienou!!!!
alleen heb ik een kleine opmerking met het stukje: T is begonnen, toen ik op reis was, en de kat en de vogel, die hadden een oppas, dat was harry, een gast die kwam uit Engeland, en hij had aan zn rechterarm een dikke hand.. ik schatte hem in als zijnde bekwame, liet de kooi open met de kat in de kamer, was een feestje, maar niet van D-men,eerder van Sylvester voor als je tweety kent. Kiklek kiklek, was t geluid van vogel terror, harry heeft nog getracht hem te redden. Tevergeefs, mn bird was opgeslokt, en de kat had zn lunch uit de kooi gelokt, t is triest maar zeker voor Harry want de kattenbak zat vol met kip-kerrie. Nog 1 dag, voordat ik terug kwam, t was een wrak, zn gezicht helemaal klam.
met dat hij had aan zn rechterarm een dikke hand volgens mij is dat dikke een linker hand
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?