Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zit helemaal verkeerd.....help

• priscilla

hoi allemaal ik heb echt hulp nodig….kom er niet meer uit, zoek voor mijn vriend de titel van een liedje van dj tiesto…op zijn site kan ik er niks over terug vinden en bij onze vrienden van talpa ook niet…..dus als iemand mij helpen

het is de intro van de eredivisie sportuitzendingen van talpa de presentator noemde wel dat dit gemaakt was door dj tiesto

iemand please plaese

priscilla

• .

hoi priscilla

op de site van talpa kun je in de rubriek uitzending gemist opnieuw bekijken.

of misschien een briefje naar de publiekservice.

kan helaas geen mailadres vinden.

Talpa TV Publieksservice

Zevenend 45-4

1251 RL Laren (nh)

Postbus 154

1250 AD LAREN

• .

Leader

Een aparte herkenningsmelodie krijgt het programma niet. De muziek die DJ Tiësto maakte voor alle uitingen van de Eredivisie CV, wordt ook gebruikt voor de Talpa-leader. “Ik denk dat het uiteindelijk wel een herkenbare leader is geworden”, vermoedt Genee. “Hij duurt dertig seconden en voor tv-begrippen is dat lang. De muziek is wel toegankelijker gemaakt, want aanvankelijk waande je je op een danceparty.”

• MODERATOR

Ik heb naar de openingsuitzending van Talpa gekeken en hoorde dat het inderdaad van DJ Tiesto is maar er is geen titel genoemd.

Misschien dat Talpa het alleenrecht op de melodie heeft?

groetjes

kimm

• priscilla

dank allemaal voor het meedenken

heb zaterdag een e-mail gestuurd naar talpa, maar krijg er geen antwoord op, of ze hebben het erg druk kan ook, maar in iedergeval hardstikke bedankt

priscilla

• MODERATOR

denk dat ze het idd erg druk hebben ennuh, zaterdags en zondags werken ze natuurlijk niet op de PR afdeling. Da's een kantoorjob.

Laat je het ons weten als je respons gekregen hebt?

groetjes

kimm

• priscilla

zal ik zeker doen

priscilla