Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek tekst van muizen lied,uit kinder tekenfilm

• m.arts

Ben op zoek naar tekst van muizen lied, wat een moeder voor haar zieke muizen baby zingt. Deze tekenfilm was ooit op tv.

wat ik van de tekst nog weet is dit .

Dream by night wish by day ,love begins this way.

nights a friend with love to send,each new day.

bless your hart bless your soul ,let your dreams come true………………

………… het eindingt met ……………..that love is the key.

Weet ook niet hoe de film heet? alvast bedankt.

• MODERATOR

Muizenlied?

Bedoel je uit de film A mouse tale??

geef zo veel mogenlijk info aub

op wat je gegeven hebt kom ik ver … maar niet ver genoeg

groetjes

kimm

• m.arts

ik durf niet met zekerheid te zeggen ,of het de film a mouse tale is.het gaat over een muizen familie,die op het plateland woont,en weg moeten omdat er een graaf machine aankomt.ook weet mijn zoon nog dat er ratten in voor komen,die in een prikkelbos (struik) wonen.waar de vader of moedermuis naar toe gaan.

Dit is echt alle wat we van de film weten ,alvast erg bedankt voor het meezoeken.

• MODERATOR

Inderdaad: A mouse tail dus.

Vraag eens aan je zoon of hij zich de naam Fievel kan herinneren.

Dan weet ik zéker dat we het over het zelfde onderwerp hebben.

Big hit uit die film, de song: Somewhere, out there

Misschien wordt DIE zelfs wel bedoeld.

Laat even weten.

groetjes

kimm

• m.arts

HOi Mijn zoon kon inderdaad na jou aanwijzing de witte kat herrineren,en ook dat ze kadootjes kregen.Het zal dus wel uit de film :a mouse tale zijn uit the night before christmas.Ik kan alleen nog steeds niet het lied vinden op internet,en heb alweer een dag gezocht.het lied somewhere out there is het niet.

Maar alvast bedankt,want ik ben nu wel een stukje verder gekomen in de speurtocht.

• MODERATOR

ik ga met je méé zoeken hoor, moest alleen even zéker weten dat ik in de goeie richting zat.

je hoort nog van me

groetjes

kimm