Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rene froger/ready for loving me

• postiljohn

“Countrykimm”? Wil dat zeggen dat je van country houdt? (moet je toch eens op mijn website kijken). Ik hou wel van country, maar dan alleen de muziek. Van ‘linedancing’ moet ik niets hebben, zo'n zielig volksvermaak.

Terwijl Kimm is gedegradeerd van Moderator tot een gewone prikbordbezoekster ;-)

is puntje bevorderd. Want ik zie ineens DRIE puntjes! Ik dacht eerst dat ik wat wazig uit mijn ogen keek, maar ik ben niet wezen stappen en drinken doe ik maar weinig. Toch vind ik één puntje leuker (wat mysterieuzer).

Groetjes allemaal.

John

• .

Een heldere goede morgen John.

Ach nog aan toe vooruit dan maar doe ik gewoon weer met één puntje.

Misschien zag puntje 't wel wat wazig na een avondtje de hort.

Nee niet stappen en alleen kofffie en een watertje gedroken bovendien is alcohol aan dit mysterieus persoontje niet besteed.

Tja en wie de muziekkeus van puntje kent kan het mysterieuze wel een beetje plaatsen.

Fijne dag

.

• .

Oei zie wel zelf zo wazig als een ……..

stikt van de schrijffouten.

.

• postiljohn

Ja, dat had ik ook wel door. Ik dacht toch dat je een kater had, maar dat is dus niet zo. En wat is verder dan wel jouw muziekkeuze? Of wil je daar niet over praten.

Ik ga aan de koffie (met muziek op de achtergrond).

Groetjes en ga vanavond maar eens betijds naar bed;-)

John

• .

Later, moet nu effe naar ziekenhuis contr.

Geniet van je koffie en nog meer van de muziek.

.

• KIMM

Hoi,

Ik zing inderdaad meest countrymuziek.

En aan linedancing heb ik ook gedaan.

Ook lesgegeven.

Helaas laat mijn lichaam het soort achterlijke bewegingen die soms nodig zijn niet meer toe. Nu hou ik het alleen bij het zingen.

Nou jongelui, fijn weekend en voor alcohol hoef ik jullie niet te waarschuwen.

Goed zo, netjes hoor.

Groetjes

Kimm