Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smoelenboek

• postiljohn

Ik zag vannacht pas dat er op dit prikbord ook een smoelenboek staat (da's niet op alle borden) en heb geprobeerd om er een smoel op te zetten,

Ik heb me netjes aangemeld, vragenformpje ingevuld, postzegeltje erop en opgestuurd.

Al die moeite gedaan, maar het smoelenboek blijft leeg. T'is geen gezicht:?

Maar nu hou ik m'n smoel.

(Zou het misschien komen omdat ik gelogen heb over mijn leeftijd?)

• postiljohn

Herstel! Ik had m'n smoel moeten houden. Nadat ik bovenstaand berichtje had geplaatst, stond ie er ineens op :-) Wie volgt???

John

• .

Tja wat moet je daar nu nog op zeggen.

Ik leen en plak maar effe een tekst van Hans Bouma.

Waar woorden wijken, tekortschieten.

Is die andere taal… muziek

Taal die alles zegt en alles zwijgt wat er te zeggen en te zwijgen valt.

Taal, de zingt…

Wind strelend door je bestaan.

Helend, zo strelend…..

groetjes .

• postiljohn

Ik leen en plak maar effe een tekst van Blof (met een streepje door de o).

Zaterdag

Deed ik niets dat ook wel later mag

Zaterdag

Zag ik de week die in het water lag

Maar zaterdag

Zaterdag

Ben ik vrijer dan de rest

Groetjes,

John

• Marijke

En niets moet en alles mag

Groetjes .

• KIMM

Als ik het al niet wist weet ik het NU zeker

Ik ben Moderator Af en BIG TIME

zonder ontslagbrief nota bene

maar goed…..

Smoelenboek?

Ik weet van nix.

Leg uit postiljohn en dan zet ik mijn lieftalige smoeltje erbij.

groetjes

Kimm

• postiljohn

Ik ben wel benieuwd naar dat lieftallige smoeltje van jou.

En sja, nu heb ik me toch nieuws voor je, dat wil je niet weten!

Nou ja, misschien wil je het wel weten… Maar je zult 't niet geloven!

Ach, misschien zul je het wel geloven, maar vind je het niet leuk om te lezen.

Hoewel, misschien…

Nee, eerst ff over dat smoelenboek. In de rechtse kolom zie je een blauwe smile,

da's een gele smile die teveel gedronken heeft. Daar hoef je maar even op te klikken en de rest gaat vanzelf. Nou ja, vanzelf(?)

Even een formpje invullen en fotootje erbij.

Ik had er ook een ‘smoel’ op gezet, maar weer verwijderd omdat dat nu ineens niet meer gepast is, volgens mij. De reden?

Ik vroeg gisteren aan de webmaster van het prikbord waar ik veel aktief ben:

http://www.muziek.startpagina.nl/prikbord

waarom daar geen ‘smoelenboek’ op staat en toen kreeg ik een mailtje terug met de vraag of ik er wat voor voel om moderator te worden op dat prikbord ???

Daar heb ik na wat heen-en-weergemail uiteindelijk JA op gezegd.

Ik vind ‘t rot voor jou, maar daar kan ik niks aan doen, daar heeft ’t natuurlijk ook niks mee te maken. ‘t Is gewoon toeval. Hoewel puntje zou zeggen dat toeval niet bestaat (toch?). En puntje… Wat vind jij d’r nou van?

Maar Kimm, hoelang het voor mij gaat duren, is dus ook nog maar de vraag.

Misschien ga ik op een dag achter de pc zitten en kan ik ook niet meer inloggen.

Maar ach, d'r zijn wel belangrijkere dingen in het leven;-)

Groetjes,

John

• .

Een Goede Avond.

Nou, nou promotie John van harte proficiat.

En ik blijf er bij toeval bestaat NIET, alles heeft een reden.

Wij mensen vragen ons meestal af waarom en vergeten daarbij dat we veelal de antwoorden bij ons zelf kunnen vinden.

Doe je best en ik wens je veel succes!!!!!!!!!!

Heb nog een vraagje voor je , als je niet er op wilt antwoorden is dat ook oké.

Wat heb jij met Saskia en Serge, ik heb hier n.l onder een dikke laag stof nog een

L.P van hun liggen.

Kim hoe is het gegaan vanmiddag met je zingen.

En ik kan dan af en toe wel wazig zien maar rechts staat nog steeds dat je Moderater bent.

Dussssss vraag ik me af of je wel op de juiste wijze inlogt.

groetjes

puntje.

• postiljohn

Ach ja, Saskia & Serge. Jaren geleden heb ik samen met mijn vrouw meegedaan aan de Soundmixshow. We stonden in dezelfde uitzending als Gerard Joling, zolang geleden dus. Als hij er niet bij was, hadden wij gewonnen, maar helaas.

We hebben er wel veel werk aan overgehouden: radio, tv, optredens in het hele land, aandacht in de roddelbladen enz.

Maar da's voorbij. ‘t Werd te druk, want we hadden allebei ook nog een full-time baan en als je dan merkt dat je opeens met tegenzin naar een optreden gaat, wordt ’t tijd om te stoppen. Maar leuk om meegemaakt te hebben.

Nu houd ik me alleen nog passief met muziek bezig, ook leuk. En straks ga ik weer naar bed met m'n mp3-speler.

Welterusten zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

John

• .

Welterusten en slaap ze.

'k ga nu en neem een Enya mee.

groetjes.