Nieuwe regels, begin bij je zelf zou ik zeggen.
Logischerwijs is het NIET de bedoeling dat je op deze site URL's plaatst die verwijzen naar andere, en dus concurerende songteksten-sites.
Anderzijds is het niet erg als je verwijst naar een eigen website omdat je bijvoorbeeld ontzettend probeert door te breken in de muziek en bezoekers op je site nodig hebt. Moet het natuurlijk niet ook een halve songtekstensite zijn.
Tenzij het om je eigen, zelfgeschreven songteksten gaat die je graag met ons wilt delen.
Een verwijzing naar een zogehten stempagina is ook geen probleem.
Als een beginnend artiest op een site staat waar gestemd moet worden mag hij/zij heus wel via deze site een URL doorgeven waar wij dan weer wel of niet naar toe gaan om te kunnen stemmen.
Eigenlijk is zo'n beetje alles geroorloofd BEHALVE het doorgeven van URL's van andere songteksten sites. Maar dat lijkt me logisch. SPAM is natuurlijk ook uit den boze. In het begin waren we echt alleen maar met songteksten bezig. Ik denk dat het tijd wordt dat we ons met MUZIEK in het algemeen gaan bezig houden.
Dus songteksten uitwisselen en misschien zelfs wel orkestbanden uitwisselen.
Hoe we dat doen en tegelijkertijd pirvecy beschermen weet ik nog niet.
Daar moet ik nog even een (paar) nachtje(s) over slapen.
Mocht iemand klachten hebben over berichten op deze site dan kun je me mailen.
In dringende gevallen ben ik telefonisch bereikbaar via: 06-478 414 38
Om terug te komen op mijn eerste zin: Nieuwe regels begin bij jezelf, verwijs ik jullie graag naar de website
www.garrie.nl
Een aanstormend talent. En ik kan het weten want ik heb 30 jaar lang een duo gevormd met deze vrouw. We gaan weer aan de weg timmeren. Zij wat meer dan ik want ik hoef niet zo nodig meer op mijn leeftijd. (Alhoewel m'n bloed gaat kriebelen als ik haar op het podium zie hoor. Dan wil ik ernaast staan.)
Op de site van de Tros kun je op haar liedjes stemmen. Niemand weet nog waar dat toe leidt, maar wij, trouwe fans blijven stemmen. Wie weet wordt de TROS ooit wakker want Garrie heeft tot nu toe al (bijna) de meeste stemmen.
Ze stond de laatste keer dat het na te kijken was op nummer 3.
Dus Songfestival liefhebbers en andere stem liefhebbers, hier is de URL:
http://talent.sterren.nl/index.php?id=garrie&no_cache=1
Wie Garrie op de radio (internet) wil horen kan een verzoekje aanvragen.
Hoe meer verzoekjes…….ach de rest is te raden.
Dus mijn derde en laatste URL:
http://www.cobrainternetradio.nl/
Nou, ik hoop dat door mijn URL's een béétje duidelijk is wat wél en wat niet mag.
Je mag heus wel je liederen hier promoten.
Uiteraard staat daar tegenover dat je je songteksten vrij geeft mocht daarom gevraagd worden. De ene dienst is de andere waard niet waar?
En als moeder en Oma zijnde voeg ik er nog aan toe dat de liedjes/teksten een normaal Nederlands niveau hebben. Dus..geen gevloek, geen discriminatie etc. etc.etc. Ook al gaat het dan om een songtekst….IK mik um van de site af.
Daar ben ik MODERATOR voor.
Wie het niet met me eens is: klagen staat vrij en discussies staan open.
Groetjes
Kimm