Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor Postiljohn

• MODERATOR

Hoi John (en Mary?),

Wat een wéreld MODERATOR ben ik zeg.

Maar niet heus.

Pas toen ik je een mailtje wilde sturen kwam ik erachter dat je je website als mailadres ingevuld hebt. Slim.

Heb er even een kijkje genomen en wat ik zag beviel me wel.

Ik was blij verrast na het horen van jullie muziek dat we ongeveer in dezelfde stijl zitten.

Jouw stempartij is wat ik altijd zing en de stempartij van Mary (neem ik aan) is wat mijn maatje, Garrie, zingt.

De stem van Mary lijkt trouwens sterk op die van Lucille Starr was je dat al opgevallen????

Maar goed, we zitten dus zo'n beetje in dezelfde bussiness en nog in dezelfde country-style ook. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat wij het op het vlottere country houden. Maar de nummers die ik zelf gecomponeerd en geschreven heb zijn ook wat “down-tempo” terwijl ik liever “up-tempo” nummers zing.

Ik heb kortgeleden voor het eerst sinds 25 jaar, solo aan een talentenjacht mee gedaan. Ik ben mislukt. Totdat ik nummers ging zingen van mannen met hele zware, donkere stemmen. Jim Reeves enzo. Toen won ik.

Men vond mijn stem zo “sexy”.

Gelukkig want mijn uiterlijk is alles behalve dat.

Ik wilde je mailen omdat ik géén reactie van je heb gehad op mijn “nieuwe regels”.

En aangezien jij veel veel voor en op dit prikbord doet, vind ik jouw mening belangrijk.

Lees de nieuwe regels even door en laat me weten wat je ervan vindt.

En John…Zet vooral je website erbij.

Groetjes

Kimm

• Don John

Beste, brave Kimm.

Als reactie op een bericht van jou over de verzoekjes van George Baker, had ik jou een mailtje gestuurd met een link naar een website.

En als je een mailtje krijgt van mij dan heb je toch automatisch ook mijn e-mailadres ???????????

Ik heb ‘t mailtje niet terugontvangen, dus je moet ’t hebben.

Ik heb daar ook in ‘t kort mijn mening gegeven over de ’nieuwe regels'.

Leuk dat jullie ook in het country-wereldje zitten, maar voor ons is dat verleden tijd hoor. We hebben dat jarenlang gedaan, maar de puf ging eruit.

De nummers die op mijn site staan, zijn al jaaaaaren oud!

Ik schrijf nog wel nummers (geen country meer), maar doe daar eigenlijk niks mee.

Onder op mijn website http://home.casema.nl/postiljohn staat een link naar een andere site en via die site kun je mij ook bereiken (staan ook nog wat andere nummers op).

Mocht je mijn mailtje niet meer kunnen vinden:? laat ‘t dan maar ff weten, dan stuur ik ’m nogmaals.

Groetjes*D

John

• MODERATOR

Hoi John,

Heb wat problemen met Wanadoo.

Ik krijg meer klachten dat mailtjes niet bij me aankomen.

Heb je wel een onderwerp ingetikt?

Zo nee, en ik herken de afzender niet dan heb ik um waarschijnlijk gedelete omdat ik dacht dat het spam was, dus…

Graag nog een keertje sturen.

Alvast bedankt

Groetjes

Kimm