Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huishoudelijke Mededeling

• MODERATOR

Hallo allemaal,

Er heerst inderdaad een serene rust over dit bord.

Te kalm voor mij. Jammer, ik had het graag anders gezien vooral voor de mensen die altijd zo hun best doen voor de aanvragers.

Aan de andere kant kan het me niet kalm genoeg zijn de komende tijd want:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik weer het ziekenhuis in moet en wederom geopereerd moet worden. Balen.

Ik vertrouw erop dat Puntje en alle andere vertrouwde mede-zoekers zo veel mogelijk songteksten voor jullie opzoeken (zoals altijd) en daarmee dit prikbord levend houden.

Ik probeer iemand zo gek te krijgen om mij een laptop te lenen zodat ik in het ziekenhuis toch af en toe on line kan zijn en me een beetje op de hoogte kan houden van de gebeurtenissen (sereen of niet) op dit bord.

Met de punktuele (dichtersvrijheid) hulp van o.a. puntje moet dat zéker lukken.

Ik hoop tot gauw.

groetjes

Kimm

• Postîljohn

Kimm,

Spijtig te moeten vernemen dat 't nog steeds niet zo lekker met je gaat.

Hopelijk ben je snel weer op de been. En je kunt wel een laptop meenemen, maar waar steek je dan dat stekkertje in om te internetten?

Zoals je weet heb ik onlangs ook een tijdje in het ziekenhuis vertoefd (St. Antonius in Nieuwegein) en daar hebben ze een internetruimte speciaal voor patiënten en bezoekers. Hopelijk is dat bij jou ook.

En maak je niet druk om je prikbord. Wij houden die onderwijl wel aan het infuus en zullen dagelijks even de temperatuur opmeten.

Veel sterkte en liefs toegewenst ;-)

John

• MODERATOR

Dankjewel John.

In het Leyenburg ziekenhuis hebben ze ook zo een ruimte. Helaas ga ik naar het Westeinde Ziekenhuis.

Hopelijk tot snel en alvast bedankt voor de goede zorgen.

Groetjes

Kimm

• amonree

Hey Kimm

Heel veel sterkte in het ZKH….

Take care!

Greetz moi

• Ingrid

Kimm heel veel sterkte gewenst, ik zal af en toe een aanvraagje doen op de site :)

groetjes,

Ingrid