Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

karaoke ik ben blij dat ik je niet vergeten ben van guus meeuwis

• Kris

Hallo,

Kan iemand ons ook dit nummer sturen? We hebben ook een bruiloft en je zou er ons heel blij mee maken!! =)

Kun je het sturen naar: marleenhop@live.nl. Alvast bedankt! groetjess

• Elly

Voor de 80 jarige verjaardag van m'n schoonmoeder ben ik wanhopig op zoek naar de instrumentale versie van “Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben”.

Onze tekst hebben we al, nu nog de instrumentale versie van het lied en we kunnen haar flink verrassen!

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes

• Nick

Beste lezer,

ook ik zoek het instrumentale nummer voor een bruiloft. Gaat om “ik ben blij dat ik je niet vergeten ben”.

Zou iemand mij deze toe kunnen sturen?

Alvast heel erg bedankt!

Groet Nick

• Hans

Hi,

zou je mij ook de karaoke versie van “Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben” willen emailen?

Komt heel goed van pas voor een 25-jarige bruiloft!

Bedankt,

Hans

• Hans

Hi Elly,

heb jij reactie gehad op je vraag naar de muzikale versie “van Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben”

Zou je deze dan ook naar mij op willen sturen?

Bedankt

Hans

• w.jansen109@chello.nl

Hallo

Ik be dringend op zoek naar de instumental versie van Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben van Guus Meeuwis.

Zou iemand mij kunnen helpen, heeft een van jullie naar aanleiding van dit forum dit ooit toe geststuur gekerege?

Kunnen jullie mij dt misschien toe mailen.

w.jansen109@chello.nl

Bedankt